Aan deze pagina wordt nog gewerkt.

Bezorging

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via onze webshop worden geleverd door PostNL. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling is aangeboden bij PostNL. In deze email wordt ,indien van toepassing, de track&trace code vermeldt zodat je jouw bestelling kan volgen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer je voor 16:00 een bestelling plaatst zal de bestelling in de meeste gevallen de volgende werkdag bezorgd worden aan Nederlandse adressen. Voor bestellingen die naar België verstuurd worden zal de levertijd zo'n 2 tot 5 dagen zijn. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat het pakket vertraging oploopt.

Bestelling

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het is mogelijk je bestelling te wijzigen zolang deze nog niet verzonden is. Stuur een email, of bel ons met de wijziging en wij zorgen dat deze wordt aangepast.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij ons, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

Retournering

Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

Je kan je bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen.

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wij geven jouw geld terug of ruilen het product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan: Stuur een e-mail naar hallo@huis96.nl onder vermelding van het bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending. - Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend. - De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden. Nadat de retourzending is goedgekeurd door ons versturen wij een verzendlabel waarmee je de bestelling gratis kunt terugsturen. Alleen als de retourzending een waarde van minder dan €50,- heeft, brengen wij een verzend- en verwerkingstarief van €6,95 in rekening.
Is je vraag nog niet beantwoord? Neem contact op
  • Winkelwagen is leeg.